Thursday 28 February 2013

Agen / Dropshipper Needed!!

Assalamualaikum..

Arini saya nak umumkan..
kepada semua mokcik-mokcik, pokcik-pokcik, pak su mak su, adik-adik, abang-abang, akak-akak, sesapa yg terasa ingin tambah pendapatan, bolehlah jadi agen atau dropshipper saya.. macam2 produk saya ada untuk anda jual.. semuanya yang tengah hangat kat pasaran.. saya tidak janjikan keuntungan, tapi anda mungkin dapat 10-50% keuntungan (bergantung kepada produk dan usaha) dari ZERO modal, anda mungkin boleh jana keuntungan anda sehingga RIBUAN RINGGIT malah mungkin lebih dan mungkin boleh atasi pendapatan saya.. siapa tahu kan?? apa yang penting adalah, usaha, doa dan tawakal..

sekiranya ada yg berminat, bolehlah email kepada saya dia chubbychunkyshoppe@gmail.com atau sms / whatsapp 016-7253014 atau bbm saya 2652107F
anda juga boleh like fb fanpage saya https://www.facebook.com/chubbychunkyshoppe

MARILAH BERSAMA SAYA UBAH KEHIDUPAN ANDA!!

saya mungkin hanya membantu anda sedikit, selebihnya adalah terletak pada tangan dan minda anda semua!!

ANDA MAHU BERJAYA??

Inilah masanya..^-^


No comments: